El diari de l'Arkansas High School se suspèn després de l'article sobre les transferències de jugadors de futbol

Vida al campus

'Com a redactor sento que és el meu deure defensar el meu personal, sobretot si el que crec que és correcte'.

De Kim Quindlen

Chuck Bass primera temporada
4 de desembre de 2018
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Thomas Barwick
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Els diaris d’estudiants de secundària solen tenir una fórmula consistent; cobreixen coses com esdeveniments propers, activitats extraescolars, llançaments de nous programes, entre d'altres.



Però quan The Herald, un diari estudiantil de la Har-Ber High School de Springdale, Arkansas, va publicar una història a fons que tractava un tema únic, el districte de les escoles públiques de Springdale va respondre suspenent el paper.


D'acord amb Notícies de BuzzFeed, després de diversos mesos de recerca i investigació, The Herald va publicar una notícia el 30 d'octubre on es detallava el trasllat de cinc jugadors de futbol Har-Ber a la Springdale High School, que és un rival proper. Tant Har-Ber com Springdale estan sota la jurisdicció del districte de les escoles públiques de Springdale, per la qual cosa els periodistes estudiants The Herald va decidir investigar si era legítim que el districte aprovés els cinc trasllats a mitjan curs escolar 2017.

La política de les escoles públiques de Springdale estableix que els estudiants no poden transferir escoles si són reclutats per jugar a un nou equip, segons BuzzFeed. A més, els estudiants de transferència poden practicar esports només si la seva transferència estava basada en acadèmics. Això va inspirar el personal de The Herald per iniciar la seva investigació.


Notícies de BuzzFeed va informar d’això The Herald van realitzar entrevistes en el registre amb alguns dels estudiants de transferència, que segons dirien coses com 'volem passar-hi perquè tenim una millor oportunitat de rebre beques i jugar a la D1'. Però, segons BuzzFeed, de manera prevista, també es va proporcionar una font anònima The Herald amb documents de l’Arkansas Activity Association, que mostraven cartes dels pares d’aquests jugadors que demanaven permís als seus fills per jugar a futbol ja que s’havien transferit de forma acadèmica.

Com The HeraldHo va dir el redactor en cap, Halle Roberts Notícies de BuzzFeed, un cop publicada la història, tothom en parlava. Els pares estaven bojos, els estudiants estaven bojos. Simplement va provocar una cadena d'esdeveniments '.


Després que la història es va transmetre a la història, les escoles públiques de Springdale van exigir que Har-Ber tregués la història del lloc de l'escola. D'acord amb BuzzFeed, El principal director de Har-Ber, Paul Griep, va anunciar la suspensió de The HeraldEs preveia que donaria temps a les escoles públiques de Springdale per escriure regles addicionals quan es tractés de diaris estudiants i altres publicacions.

Quan Teen Vogue Va contactar Roberts per preguntar-li The HeraldEns va dir la nostra moral actual: “Nosaltres, com a personal, estem molt decebuts que hem fet la nostra feina i ho hem fet bé i ens n’aconseguim. Els mesos de feina i d’investigació es van passar en qüestió de dies, només perquè va provocar un daltabaix ”.

Roberts també va dir Teen Vogue que la Herald El personal no és ni tan sols preocupat per la controvèrsia sobre transferències de futbol, ​​'només els drets que se'ns han tret'. La llei estatal d’Arkansas protegeix les publicacions dels estudiants de la censura administrativa. Després de la suspensió del document, el Centre de Dret de la Premsa Estudiantil va publicar el relat en línia.

Tot i que el destí final del document encara no s'ha explicat, Roberts va dir: 'Com a redactor, sento que és el meu deure presentar la meva plantilla, sobretot si el que crec que és correcte. Continuaré defensant-los i sé que seran els meus.


Teen Vogue ha contactat amb els oficials de l'escola secundària Har-Ber per a comentar-los, però encara no ho ha sentit.

Relacionat: Els periodistes estudiants responen a les acusacions de ser notícies falses